Бельгійський дизайнер та креативний директор Alaїа Пітер Мюльє поставив перед собою завдання створити колекцію, використовуючи лише мериносову пряжу. Це вражає, зважаючи на те, що одяг, представлений брендом, нагадує джинсову тканину, оксамит і шовк.
Реклама
Представлені витвори були мінімалістичними та надзвичайно жіночними, а також ефектно підкреслювали вигини тіла. Більшість образів побудовано на круглих формах: від виробів з торочками, які відкривали шоу, до сексуальних вечірніх суконь, які згорталися на бюсті та животі. Мюльє також повторив свої джинси-"підкови", що вже встигли стати культовим силуетом.
“Я хотів трохи відійти від тієї надмірно сексуальної жінки, яку ми робили в минулому, — прокоментував дизайнер невеликій групі співрозмовників після шоу. — Мені подобається називати це новим видом розкоші. Усі говорять про "тиху розкіш", але це справжня тиха розкіш. Бо є лише одна пряжа”.
Команда бренду впоралася із завданням перетворити меринос — із вкрапленнями віскози та нейлону — у тваринні принти, поверхні, схожі на замшу, і безшовні спідниці, які відсилають до культових трикотажних суконь марки.