21 січня народився легендарний дизайнер Крістіан Діор. Vogue.ua згадує муз, що надихали його протягом життя.
Марі-Мадлен Жюльєтта Діор
Аристократична, з елегантними манерами і витонченим смаком – саме такою уявляв Діор ідеальну жінку. Першою музою дизайнера була його мати Марі-Мадлен Діор, що стала для нього еталоном жіночої краси. У дитячих фантазіях він нерідко уявляв дівчат, що йдуть вулицями Парижа в таких же вбраннях, які носила Марі-Мадлен. Крістіан міг годинами гуляти з нею садом, збирати квіти, а потім складати букети. Конвалії, улюблені квіти його матері, маленький Діор вважав своїм талісманом. Пізніше кутюр'є вишивав гілочки конвалій на подолах своїх суконь для фортуни і не розлучався із ними на показах: прикрашав петлиці свого піджака цією ароматною квіткою.Однак Марі-Мадлен не судилося побачити за життя творінь сина – 1931 року вона померла від раку. Першу колекцію вечірніх суконь і ароматів Діор присвятив саме їй, Марі-Мадлен Діор.
Сім'я Dior
Митця Брікар
Митця Брікар – головна муза Крістіана Діора, яка підкорила його своїм зухвалим образом і не менш сміливим поглядом на життя. "Якщо чоловік хоче відправити тобі квіти, скажи, що ім'я твого флориста – Cartier", – казала та, що стала для Діора не тільки музою, а й порадницею, а також близькою подругою. Митця, за словами дизайнера, зробила елегантність єдиною метою свого існування, вона багато палила і найкраще в Парижі вміла носити хутро. Брікар була першою жінкою, яка не побоялася одягнути одразу кілька речей з леопардовим забарвленням, і такий total-look їй дійсно личив. Сміливість Митці надихнула Діора на створення колекції з анімалістичними принтами. Зв'язок Брікар і Діора нерідко надихав і сучасних послідовників дизайнера – 2012 року парфумер Франсуа Демаші представив пряний, східний аромат Mitzah на честь музи кутюр'є, а за рік до цього Dior створив присвячену їй лінію макіяжу. Головним мотивом колекції, звичайно ж, став леопардовий принт.
Митця Брікар
Марлен Дітріх
Марлен Дітріх і Крістіан Діор познайомилися під час першого показу Christian Dior 1947 року. Акторку вразила елегантність вбрань молодого дизайнера, вона просто закохалася в них. Незабаром німкеня вирішила, що її образ потребує більшої жіночності і поступово залишила брючні костюми, які колись зробили її неповторною. “Співпраці” Марлен і Крістіана здивувався багато хто, адже до цього зірка кінематографу була постійною клієнткою Коко Шанель, головної конкурентки Діора, яка засуджувала його за надто важкі спідниці і тісну талію. Відтоді Дітріх знімалася тільки у вбраннях Dior. Коли Гічкок запропонував їй роль у своєму новому фільмі “Страх сцени”, вона поставила йому умову: "Немає Діора, немає Дітріх". Ця фраза акторки стала легендарною, а Гічкок був змушений погодитися на всі її вимоги. Дітріх, як ніхто інший, вміла носити вбрання Dior – вона експериментувала, придумувала нові варіації і образи, сміливо поєднувала верх і низ від різних комплектів і не соромилася виходити в світ у шовкових піжамах.
Марлен ДітріхМарлен Дітріх у фільмі "Страх сцени"